• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Alla Svenskar kolla hit!

sooddiso

Experienced
Joined
Oct 27, 2012
Messages
302
Reaction score
143
Tjenare alla Svenska grabbar å tjejer :)

Jag har nu tänkte att kolla intresset hos er att vi tillsammans bildar en seriös "bygggrupp" och hjälps åt att kanske få ihop en Map på SG. Kanske någon med Sverige-tema.

Då vi förmodligen är några seriösa byggare så tänkte jag att vi kör med "whitelist" och "op" på min server som kan vara 24/7.

Det jag tänkte ni ska vara då är ju :
1. Seriösa med detta projekt!
2. Ha skype eller liknande.
3. Vara trevliga :)

Skriv gärna här under vad ni tycker om ideen. Om detta nu blir något stort så får ju alla som deltagit ta del av creditsen :)
 

loic1212

Diamond
Joined
Jun 26, 2012
Messages
2,098
Reaction score
1,354
I'm not sure if it is allowed to have another language thread. Unless you say: This is a ...language.. clan. Not sure tho, if it isn't I think it should be :).
 

sooddiso

Experienced
Joined
Oct 27, 2012
Messages
302
Reaction score
143
u can translatre it dude ;) i asked for some ppls who wanted to help me build a map with "Swedish-Theme" :)
 

Sneeze7

Peacekeeper
Joined
Apr 17, 2012
Messages
782
Reaction score
1,098
Ill join, this will be super fun. :3 Im awesome at terraforming and Im also great at building so this will be fun if we decide to get this going. :3

Jag joinar, det kommer vara skitkul :3 Jag är bra på att terraforma och jag är också bra på att bygga så det här kommer blir kul om vi bestämmer oss för att göra detta. :3 Ja, jag är svensk xP
 

sooddiso

Experienced
Joined
Oct 27, 2012
Messages
302
Reaction score
143
Härligt att höra Sneeze7 :) Jag tror med detta kan bli väldigt kul om vi får med oss ett seriöst och roligt gäng :)
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,610
Members
523,972
Latest member
Atasci