• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Conexus

PxlRares

Tribute
Joined
Apr 17, 2016
Messages
42
Reaction score
0
In-game name: loopings
Age: 12
Past clans: RedLight, HeavenAce, Faded, Lords and more
Why do you want to join: because I want to enter in a good clan
Extras (optional): -
 

Byrah

Diamond
Joined
Dec 21, 2015
Messages
188
Reaction score
54
In-game name: washings
Age: 15
Past clans: Notags0z , krypton , obelisk , nebula
Why do you want to join: Because i'm searching for a good clan.+
Extras (optional): -
In-game name: nAnDoRbArOs
Age: 15
Past clans: Retro , Krypton , WarGodz, Nebula , Radiant .........
Why do you want to join: Because I like to play in clans
Extras (optional): no
In-game name: nckz
Age: 13
Past clans: Signature
Why do you want to join:This is a really good clan and i wanna play some clan wars for fun and for win
Extras (optional): -I can talk a little about me:I am good with the sword,rod and fns....im good in teamwork but my bow skills are worse
- Pending
In-game name: loopings
Age: 12
Past clans: RedLight, HeavenAce, Faded, Lords and more
Why do you want to join: because I want to enter in a good clan
Extras (optional): -
- Declined
 

JustZyvrex

Tribute
Joined
Sep 15, 2015
Messages
34
Reaction score
1
In-game name:Zyvrex
Age:13-14
Past clans:Avanged // WarGodz // Traking // RedLight //Ignorant
Why do you want to join:Beacuse i want to join in a good clan and i think i found it.
Extras (optional):This Account was bought and ya...and i have a bad score on sg normal
 

BerkayOzsen

Platinum
Joined
Jun 30, 2015
Messages
72
Reaction score
21
In-game name:BerkayOzseen
Age:16
Past clans: Florens, IronPunch
Why do you want to join: I like it you Clan and i want join my pvp is very good and im #4 on SoloSG leaderboard xD
Extras (optional): I'm playing minecraft 6 years and I'm playing mcsg 4 years my skype is berkayozsen9. Have a nice day (sorry for my english)
 

Froztey

Peacekeeper
Joined
Oct 3, 2015
Messages
562
Reaction score
928
dafuq qual e o teu problema... n digo nada tou mute no ts do nada começam a ameaçar a dizer ke se começo com merdas levo ban.. pergunto o ke e ke eu fiz e pergunto a essa pessoa kem e.. e levo ban ta serto deves me estar a comfundir com alguem de serteza ke eu n te conheço..
1º tens q votlar para a escola que isso não esta muito bom.
2ºtu és um nojento, dizes "fam" em todas as frases e achas-te bom quando na verdade
és um saco de lixo.
3º sou um dos owners do ts agora faço oque bem me aptecer, se não gosto de ti bano-te.
4ºSó nao te bani antes de te dar poke porque tinhas trial como rank
5ºNão chores por ter levado ban num ts server que ninguem te quer lá.


se quiseres continuar a discutir está á vontade que eu quero chegar 1k posts e aproveitas e das reply boost nisto
 

Froztey

Peacekeeper
Joined
Oct 3, 2015
Messages
562
Reaction score
928
hahahahah tu n tens mesmo nenhum sentido de humor pois n... eu sou o nojento? falas mt paa kem leva boost e chamas-me a mim de nojento..eu nunca disse e nem digo ke sou bom qualquer coisa e sei mt bem que n sou dos melhores, mas pelomenos n me ando a chamar melhor pt, antes de chamares "saco de lixo" a alguem por favor reflete nas tuas ações e veras quem e mesmo o saco do lixo.
"se quiseres continuar a discutir está á vontade que eu quero chegar 1k posts e aproveitas e das reply BOOST nisto" - queres boost em todo lado..
Eu levo boost? ahahah de quem e a onde?
Nunca me chamei de melhor pt, pk tenho pessoas com quem me dou que sao melhores q eu lmao
Eu pelo menos nao ando a dizer q dou 20cps e q sou o rei e dps leva no cu no badlion contra o batman no badlion
 

Members online

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,633
Members
523,972
Latest member
Atasci