• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Minecraft 1.6.1 Update Status

Crazyone

Survivor
Joined
Jan 18, 2013
Messages
237
Reaction score
30
I run 200 fps without optifine D: And I run 100 with optifine D:
 

Le0

District 13
Joined
Jun 28, 2012
Messages
1,663
Reaction score
2,934
eh tenido muchos problemas no solo con el sprint si no que tambien con la barra de vida, los fps me van a 15 o 16 o 10 y antes me iban a 60 y al comenzar se laguea al llegar a la parte de cofres y se acaba la partida en un minuto o.o :/ bueno respondanme porfa disculpen que hablo español y se que hablan ingles es que no eh aprendido bien el ingles ;)
Hablo un poco de español, pero es muy malo lo siento. Tenemos que esperar a que Mojang para arreglarlo, no podemos hacer nada :/
 

Mik3yTV

Spectator
Joined
Jun 24, 2013
Messages
4
Reaction score
2
Well mac leopards cant even play 1.6 atm :( getting " game ended with bad state" (exit code 1) , :(
I am lion i can play but left clicking does not work and it is INCREDIBLY hard to craft iron swords. took me at least 5 mins thank goodness i wasn't at corn... o_O
 

Mik3yTV

Spectator
Joined
Jun 24, 2013
Messages
4
Reaction score
2
I am lion i can play but left clicking does not work and it is INCREDIBLY hard to craft iron swords. took me at least 5 mins thank goodness i wasn't at corn... o_O
*Right clicking
 

Crazyone

Survivor
Joined
Jan 18, 2013
Messages
237
Reaction score
30
Hablo un poco de español, pero es muy malo lo siento. Tenemos que esperar a que Mojang para arreglarlo, no podemos hacer nada :/
y yo tambien ablo espanol, pero no me pasa esos cosas
 

jrulz101

Experienced
Joined
Mar 20, 2013
Messages
9
Reaction score
38
no more nodus no more haxs no more hax even more fun for non hackers that is oughhhhhhh yea XD
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,610
Members
523,972
Latest member
Atasci