• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Pls||PulseFire||EU

Status
Not open for further replies.

xGravity

Tribute
Joined
Jul 10, 2015
Messages
41
Reaction score
8
Real name: David Gonçalves
IGN: Gravilha
Skype name: sweetsound35
Stats: Wins [45] - [851] total games
Nacionality: Português
English level: in 0 to 5 is a 4.5 xD
Strengths (be specific): sou +/- de rod,espada,arco e fns (inclinado po mais)
Weaknesses (be specific): Não jogo muito há defensiva, tenho de aprender a jogar a defensiva
Why do you want to join our clan?: gosto de ser ativo em clans e gosto de conhecer pessoas novas e melhorar no pvp com outras pessoas
Tell us about yourself: tenho 15 anos, dou de Lisboa, (jogo Mcgamer a sério há 1 mês e acho que tenho melhorado muito desde ai) e sou ativo em clans, não gosto de confusões


Abraço!
 

PulseFireEU

Tribute
Joined
Jul 3, 2015
Messages
46
Reaction score
4
Real name: David Gonçalves
IGN: Gravilha
Skype name: sweetsound35
Stats: Wins [45] - [851] total games
Nacionality: Português
English level: in 0 to 5 is a 4.5 xD
Strengths (be specific): sou +/- de rod,espada,arco e fns (inclinado po mais)
Weaknesses (be specific): Não jogo muito há defensiva, tenho de aprender a jogar a defensiva
Why do you want to join our clan?: gosto de ser ativo em clans e gosto de conhecer pessoas novas e melhorar no pvp com outras pessoas
Tell us about yourself: tenho 15 anos, dou de Lisboa, (jogo Mcgamer a sério há 1 mês e acho que tenho melhorado muito desde ai) e sou ativo em clans, não gosto de confusões

Abraço!
PENDING , congratilations you are now in the next stage witch consists on being tested by one of our generals/admins , contact them , skype above :) or contact this person.
icon.pessoal
 

HyperFTW

Spectator
Joined
Jun 15, 2015
Messages
22
Reaction score
1
Real name: Pedro
IGN: xBazinga_
Skype name: odavirpagnizab
Stats: Wins [76] - [374] total games
Nacionality: Portugal
English level: Basicos
Strengths (be specific): Rod, fns, Sword
Weaknesses (be specific): Bow
Why do you want to join our clan?: Porque neste momento não estou em nenhum clã, e o vosso pareceu-me bacano e quero conhecer pessoas novas :p
Tell us about yourself: Sou calmo, raramente dou rage excepto quando apanho team de 23 turcos, não sou kid (ddos, etc..) e sou simpatico i guess xD
 

PulseFireEU

Tribute
Joined
Jul 3, 2015
Messages
46
Reaction score
4
Real name: Pedro
IGN: xBazinga_
Skype name: odavirpagnizab
Stats: Wins [76] - [374] total games
Nacionality: Portugal
English level: Basicos
Strengths (be specific): Rod, fns, Sword
Weaknesses (be specific): Bow
Why do you want to join our clan?: Porque neste momento não estou em nenhum clã, e o vosso pareceu-me bacano e quero conhecer pessoas novas :p
Tell us about yourself: Sou calmo, raramente dou rage excepto quando apanho team de 23 turcos, não sou kid (ddos, etc..) e sou simpatico i guess xD
PENDING , please contact this skype [icon.pessoal] for your 1v1 tests! Good Luck , remember ! being confident is the key!
 

xPedroPlays

Spectator
Joined
Aug 3, 2015
Messages
5
Reaction score
0
Real name: Pedro
IGN: xPedroPlays
Skype name: pedro.arthur668
Stats: Wins [60] - [715] total games
Nacionality: Portugal
English level: uma muerda
Strengths (be specific): Rod, fns, Sword
Weaknesses (be specific): Bow
Why do you want to join our clan?: Porque neste momento não estou em nenhum clã, e o vosso pareceu-me bacano e quero conhecer pessoas novas :D
Tell us about yourself: Sou calmo, raramente dou rage excepto quando apanho team de 23 turcos, não sou kid ,e sou simpatico xP
 

PulseFireEU

Tribute
Joined
Jul 3, 2015
Messages
46
Reaction score
4
Real name: Pedro
IGN: xPedroPlays
Skype name: pedro.arthur668
Stats: Wins [60] - [715] total games
Nacionality: Portugal
English level: uma muerda
Strengths (be specific): Rod, fns, Sword
Weaknesses (be specific): Bow
Why do you want to join our clan?: Porque neste momento não estou em nenhum clã, e o vosso pareceu-me bacano e quero conhecer pessoas novas :D
Tell us about yourself: Sou calmo, raramente dou rage excepto quando apanho team de 23 turcos, não sou kid ,e sou simpatico xP
DECLINED , please reapply withouth using answers from any other applications. Good Luck :D
 

Partyy

Platinum
Joined
Jun 19, 2015
Messages
84
Reaction score
60
Real name: Cristiano
IGN:partyy
Skype name: partyy.privado
Stats:
Wins [137 - [1050] total games-
Nacionality:portuguese
English level:good
Strengths (be specific):rod,sword
Weaknesses (be specific):bow
Why do you want to join our clan?:beacuse this clan looks like a good clan with some good pvpers
Tell us about yourself:idk
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,633
Members
523,972
Latest member
Atasci