• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Registered [EU]

HiperDonot

Spectator
Joined
May 22, 2016
Messages
4
Reaction score
0
Name:bugra
IGN:xAiakos
Age:14
Skype:bugraaso
Do you have a donor?:no
Activity (1-10):7-8
Wins/Played (SG):60/3
Why do you want to join Registered?(25 words min):klan güzel oldugu için katılmak istedim
 
Last edited:

SoundPlay

Spectator
Joined
Jun 11, 2016
Messages
7
Reaction score
0
IGN: SoundPlay
Age: 15
Skype: Soundplay44
Do you have a donor?: No
Activity (1-10): 9
Wins/Played (SG): 262/1975
Why do you want to join Registered?(25 words min): Çok fazla iyi klanda oynamış bulunmaktayım. PvP oynayışım çok iyidir. Klana katılarak klanı yükseltmeyi hedefliyorum
 

SoloSGProsu_TR

Experienced
Joined
Apr 26, 2015
Messages
98
Reaction score
228
IGN: SoundPlay
Age: 15
Skype: Soundplay44
Do you have a donor?: No
Activity (1-10): 9
Wins/Played (SG): 262/1975
Why do you want to join Registered?(25 words min): Çok fazla iyi klanda oynamış bulunmaktayım. PvP oynayışım çok iyidir. Klana katılarak klanı yükseltmeyi hedefliyorum
Gel haci gel
 

InvisibleJojuk

Spectator
Joined
Jun 26, 2016
Messages
2
Reaction score
0
Name:Numan
IGN:InvisibleJojuk
Age:14
Skype:numan81_3
Do you have a donor?:No
Activity (1-10):5
Wins/Played (SG):195/1 (hesabımı kötü oynayan bir arkadaşımdan satın aldım)
Why do you want to join Registered?(25 words min):Klanınıza az da olsa bir katkı sağlamak için girmek istiyorum.
 

EnesMT

Platinum
Joined
May 9, 2015
Messages
268
Reaction score
111
Name: Enes
IGN: EnesMT
Age: 15
Skype: enesmtofficial
Do you have a donor?: Platinum Donor
Activity (1-10): 9
Wins/Played (SG): You can check :p
Why do you want to join Registered?(25 words min): Çünkü, klanlar nasıl bir şey cw falan hiç atmadım merak ediyorum güzel bir şeydir her halde ve türk mod un oldugunu clan da benimde olmam güzel olur.
 

AdilMavis

Platinum
Joined
Dec 7, 2014
Messages
113
Reaction score
214
Name: Enes
IGN: EnesMT
Age: 15
Skype: enesmtofficial
Do you have a donor?: Platinum Donor
Activity (1-10): 9
Wins/Played (SG): You can check :p
Why do you want to join Registered?(25 words min): Çünkü, klanlar nasıl bir şey cw falan hiç atmadım merak ediyorum güzel bir şeydir her halde ve türk mod un oldugunu clan da benimde olmam güzel olur.
I am glad to tell you that your application made it to the INTERVIEW stage. Further information and questions will be given and asked on Skype. Please go on Skype and wait until we contact you as soon as we can.
 

SoloSGProsu_TR

Experienced
Joined
Apr 26, 2015
Messages
98
Reaction score
228
Name: Enes
IGN: EnesMT
Age: 15
Skype: enesmtofficial
Do you have a donor?: Platinum Donor
Activity (1-10): 9
Wins/Played (SG): You can check :p
Why do you want to join Registered?(25 words min): Çünkü, klanlar nasıl bir şey cw falan hiç atmadım merak ediyorum güzel bir şeydir her halde ve türk mod un oldugunu clan da benimde olmam güzel olur.
I am glad to tell you that your application has been ACCEPTED. Further information will be given on Skype.
 

AdilMavis

Platinum
Joined
Dec 7, 2014
Messages
113
Reaction score
214
Name:Numan
IGN:InvisibleJojuk
Age:14
Skype:numan81_3
Do you have a donor?:No
Activity (1-10):5
Wins/Played (SG):195/1 (hesabımı kötü oynayan bir arkadaşımdan satın aldım)
Why do you want to join Registered?(25 words min):Klanınıza az da olsa bir katkı sağlamak için girmek istiyorum.
I am sorry to tell you that your application has been DECLINED for the following reason(s):

- Your stats are not meet with our standarts. (Statların bizim standartlarımıza uygun değil)
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,610
Members
523,972
Latest member
Atasci