• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

#SwaggyClan

laurajavi

Platinum
Joined
Dec 20, 2013
Messages
12
Reaction score
3
1.¿Cuántos años tienes? How old are you? 15
2.¿Cuántas wins tienes? Y perdidas? How many wins do you have and looses? 12/71
3.¿Tienes donor?Do you have donor? Plat
4.¿Cual es tu nickname en minecraft?¿What´s you minecraft nickname? framaes
5.¿Qué crees que aportarias bueno al clan?How do you think you would benefit the clan? soy bueno en pvp y se jugar en equipo bastante bien ya q he estado en bastantes clanes xD
Te haremos las pruebas
 

avix12

Tribute
Joined
Sep 24, 2014
Messages
70
Reaction score
8
How old are you? 14
2.¿Cuántas wins tienes? Y perdidas? How many wins do you have and looses? 91/273
3.¿Tienes donor?Do you have donor? No tengo pero seguramente me lo voy a comprar para navidad.
4.¿Cual es tu nickname en minecraft?¿What´s you minecraft nickname? Avix12
5.¿Qué crees que aportarias bueno al clan?How do you think you would benefit the clan? Creo que aportaria buen rollo y mejoras en pvp.
 

MauroTapia

Tribute
Joined
Aug 22, 2014
Messages
46
Reaction score
2
1.¿Cuántos años tienes? How old are you? tengo 13 años
2.¿Cuántas wins tienes? Y perdidas? How many wins do you have and looses? tengo 71 ganadas y 407 perdidas o mas creo
3.¿Tienes donor?Do you have donor? No tengo donor
4.¿Cual es tu nickname en minecraft?¿What´s you minecraft nickname? Mi nick es iTazDek
5.¿Qué crees que aportarias bueno al clan?How do you think you would benefit the clan?Creo que soy bueno en pvp y me gustaria ayudar al clan , tambien aportaria humor pero a la hora de jugar tambien un poco de seriedad y no tanto boludeo
 

locodeclase

Tribute
Joined
Jun 6, 2014
Messages
72
Reaction score
4
¿Cuántos años tienes? How old are you? 13
2.¿Cuántas wins tienes? Y perdidas? How many wins do you have and looses? 84 wins 2000 perdidas
3.¿Tienes donor?Do you have donor? Platinium
4.¿Cual es tu nickname en minecraft?¿What´s you minecraft nickname? locodeclase
5.¿Qué crees que aportarias bueno al clan?How do you think you would benefit the clan? nose xD lo que me pidais
 

laurajavi

Platinum
Joined
Dec 20, 2013
Messages
12
Reaction score
3
1.¿Cuántos años tienes? How old are you? tengo 13 años
2.¿Cuántas wins tienes? Y perdidas? How many wins do you have and looses? tengo 71 ganadas y 407 perdidas o mas creo
3.¿Tienes donor?Do you have donor? No tengo donor
4.¿Cual es tu nickname en minecraft?¿What´s you minecraft nickname? Mi nick es iTazDek
5.¿Qué crees que aportarias bueno al clan?How do you think you would benefit the clan?Creo que soy bueno en pvp y me gustaria ayudar al clan , tambien aportaria humor pero a la hora de jugar tambien un poco de seriedad y no tanto boludeo
Tienes buenas stats
 

_miahqueen_

Spectator
Joined
Jul 22, 2014
Messages
10
Reaction score
0
1.¿Cuántos años tienes? How old are you? 14
2.¿Cuántas wins tienes? Y perdidas? How many wins do you have and looses? 52 out of 743
3.¿Tienes donor?Do you have donor? Yes, Iron Donor
4.¿Cual es tu nickname en minecraft?¿What´s you minecraft nickname? MiahQueen
5.¿Qué crees que aportarias bueno al clan?How do you think you would benefit the clan? I will be nice to the owners and the other people that are in the clan
 

FiesteroMC

Spectator
Joined
Mar 21, 2014
Messages
8
Reaction score
0
1.¿Cuántos años tienes? How old are you? 12
2.¿Cuántas wins tienes? Y perdidas? How many wins do you have and looses? 176-2450
3.¿Tienes donor?Do you have donor? No
4.¿Cual es tu nickname en minecraft?¿What´s you minecraft nickname? FiesteroMC
5.¿Qué crees que aportarias bueno al clan?How do you think you would benefit the clan? Buen juego, amistades y gente buena
 

Sharkness13

Spectator
Joined
Jun 11, 2014
Messages
8
Reaction score
0
1.¿Cuántos años tienes? How old are you?14
2.¿Cuántas wins tienes? Y perdidas? How many wins do you have and looses?165 de 1750 mas o menos
3.¿Tienes donor?Do you have donor?no, pero me voy a comprar el diamante
4.¿Cual es tu nickname en minecraft?¿What´s you minecraft nickname?Sharkness13
5.¿Qué crees que aportarias bueno al clan?How do you think you would benefit the clan?sí, soy pro (eso me dicen) y soy buena gente

laurajavi <3
 

Dany_FTW

Survivor
Joined
Feb 22, 2014
Messages
219
Reaction score
7
Clan war against PolarBears ? Add dany.public on skype.
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,633
Members
523,972
Latest member
Atasci