• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Guide (Swedish) Report Abuse Template

Status
Not open for further replies.

Athenaa

District 13
Joined
Apr 26, 2013
Messages
1,678
Reaction score
2,353
Alla rapporter borde vara skrivna med rätt typ av information. Vi har sett väldigt många trådar som inte innehåller någon information alls, det är därför vi kom på idén att göra en mall.

Trådarna får inte innehålla något som kan kränka en annan individ.

Alla trådar kräver också någon sorts bevis (en skärmdump på någon som spammar, en video på en hacker osv), och om du inte kan inkludera något bevis så kommer din tråd att tas bort. Din tråd kommer också att tas bort om du misslyckas att använda den korrekta mallen. Vi accepterar inte redigerat/beskärt bevis överhuvud taget. Om du vill ha en guide på hur man laddar upp en skärmdump kan du klicka här.

En detaljerad guide på hur du skriver en lyckad rapport kan du hitta här: [LINK]

Trådens titel borde vara följande:
Spelarens användarnamn - Anledning

-Kopiera och färdigställ-

Code:
Användarnamn:
Speltyp:
Region:
Bevis (YouTube/Imgur):
Tidpunkt i videon [Valfritt]:
Tid, datum och server [Valfritt]:
Genom att fylla i denna rapport, håller jag
[FYLL I DITT NAMN HÄR] med om att följa
alla MCGamer's regler och användarvillkor.
Och skulle jag av någon anledning ta bort,
eller manipulera med beviset/bevisen jag
inkluderar, så är jag den som blir straffad.
Skulle jag också av någon anledning ta bort
beviset/bevisen, så kontaktar jag en person
som är anställd på MCGamer.

En ännu bättre förklaring av fälten:
Användarnamn: Namnet på den personen du rapporterar; alltså namnet på personens Minecraft konto.
Speltyp: Speltypen som var spelad när personen bröt mot reglerna.
Region: Den geografiska regionen, som användaren spelade på när de bröt mot reglerna. US, EU, AU och CA är alternativen som finns.
Bevis: Beviset du har spelat in/tagit när användaren bröt mot reglerna.
Tidpunkt i videon[Valfritt]: Tidpunkterna i videon där man klart och tydligt kan se att användaren bröt mot reglerna. Var vänlig att följa tidstämpelformatet, till exempel 8:34, där 8 står för minuter och :34 står för sekunder. Det här är dock helt valfritt, och kan tas bort ifall beviset du inkluderar är en kort video eller en skärmdump.
Tid, datum och server[Valfritt]: Det är precis som det låter! Tiden och datumet när du observerade att den skyldiga bröt mot reglerna(med andra ord när du spelade in filmen/tog skärmdumpen); kom också ihåg att du inkluderar vad din lokala tidszon är! Med "server" så menar vi den server regionen och det korrekta numret du var i just då. Till exempel: US Hub Lobby 8, MCSG EU12 eller Kreativt.

*Vänligen kom ihåg att vi inte tolererar att du tar bort beviset/bevisen efter du har skickat in rapporten, och du kommer ses som den skyldiga, och bli bannad från nätverket ifall detta händer. Detta är din varning.
Om du önskar att ta bort ett/flera bevis på grund av bekvämlighetsskäl, till exempel ifall du vill radera några filer från din dator eller ifall du känner för att ta bort några av dina videos på YouTube, så måste du kontakta en person som är anställd av MCGamer innan du raderar något. De kommer då att ge dig instruktioner på vad som kommer hända härnäst, så videon/skärmdumpen sparas någon annanstans innan du tar bort det helt
.
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,633
Members
523,972
Latest member
Atasci