• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

!Synergy | Swedish Clan

Status
Not open for further replies.

Zaquez

Diamond
Joined
May 27, 2015
Messages
174
Reaction score
43
Minecraft IGN: Zaivex
Skype: ArionMC.Offentlig [du har mig]
Tidigare klaner: Variable , Ascendancy , Flexible , Intrepid
Din ålder: 11
MCSG Stats (Vinster/Förluster): 60/500 innan reset 250 // 1300
Förklara varför du vill gå med i klanen: Jag vill vara med i clanen för jag tycker den verkar som, en aktiv clan och jag hoppas jag kommer in och få köra mång line ups och jag gillar de som är med i clanen :D <3 hoppas jag kommer <3
du var aldrig med i intrepid du var trial och du blev deniad/leava + du var aldrig online eller spela med oss OCH du spela inte ett enda clanwar/lineup, du var inte med i intrepid, ta bort detta
 

thatpear

Career
Joined
Aug 4, 2013
Messages
690
Reaction score
185
Minecraft IGN:Eliazzzo
Skype:hunden2002
Tidigare klaner: Aerox, PigPvPers kmr ej ihåg vad den hette, och jätte många andra!
Din ålder: 13 (o2)
MCSG Stats (Vinster/Förluster): typ 2 av 18! vinner alltid på BadLion aldrig på MCSG :/ innan stats reset hade jag 28 av 54 ungefär!Och på mitt förra konto hade jag typ 200 av 850 på Hive men det blev hackat :/ Vill att du testar mig först!(Bryr mig inte om mina stats!)
Förklara varför du vill gå med i klanen:För detta värkar som en aktiv och serriös clan med bra spelare! Jag e en bra spelare! Jag kommer respektera alla i clanen och vara schysst! Och jag e en bra teamate! Och det är en bra leader såklart :D Ha en bra Midsommar!
Du var aldrig i emils klan sluta ljuga
Edit du har 5 vinster av 5 på badlion vilket är ganska kasst så jag skulle inte säga att du "alltid vinner på badlion"
 

AffeeeHD

Gold
Joined
Jun 7, 2014
Messages
14
Reaction score
1
Minecraft IGN: Paakraap
Skype: live: ponpe (inget mellanrum mellan,men jag var tvungen att göra så annars hade det blivit en smiley! ) :)
Tidigare klaner: Romantors V2 [EU] och -=RodSkillerz=- är nog de jag kommer på nu ;)
Din ålder: Jag är 13 år;)
MCSG Stats (Vinster/Förluster): Mina stats är 32/247 och innan stats reset 254/2147,något sånt. Jag vet att mina stats inte är så bra men jag skulle vara tacksam för att få en chans iallafall :)
Förklara varför du vill gå med i klanen: Jag vill vara med i den här clanen för att jag vill vara med i en seriös clan som verkar vara bra! Jag vill liksom joina en clan för att det var ett tag sedan jag var med i en clan och då saknade jag lite att få spela med andra och ha roligt med dem! Om jag får joina så får ni in mycket erfarenhet för att jag har spelat mcsg i många,många år! :)
Accepterad som trial:)
 

xNaniPvP

Spectator
Joined
Jun 18, 2015
Messages
3
Reaction score
0
IGN: xNaniPvP
Skype: oscar0371
Klaner: Inga D:
Ålder: 12
Wins: 60/390
Jag vill komma med i clanen för att jag vill vara i en seriös clan och den här verkar seriös. Jag spelar mycket MCSG och jag vill köra clan war med schyssta personer. Du verkar också väldigt schysst och rolig så hoppas jag kommer med!
 

thatpear

Career
Joined
Aug 4, 2013
Messages
690
Reaction score
185
Var jag visst! shipwen sa det för han hade pratat med Emil! Och det är på mitt andra konto jag vinner på badlion "Ofta"! Men min bror har bytt lösen och bytt namn på det så vet inte något om kontot mer och han vägrar säga det nu fast jag fick tillåtelse att spela på det.
du var inte det du var aldrig i chatten eller med och pratatde med oss eller på roaster
sluta säga att du var med i Emils klan för det var du inte vi accepterade inte såna vi inte visste vilka det var
 

Eliazzzo

Spectator
Joined
Jun 11, 2015
Messages
19
Reaction score
0
du var inte det du var aldrig i chatten eller med och pratatde med oss eller på roaster
sluta säga att du var med i Emils klan för det var du inte vi accepterade inte såna vi inte visste vilka det var
Förlåt då! Jag hörde det som att Owen sa att jag kom med! sry
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,610
Members
523,972
Latest member
Atasci