• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

The Predators

Status
Not open for further replies.

Cloqsy

Survivor
Joined
Jun 20, 2015
Messages
153
Reaction score
43
Tu signature debería decir Rise #2 latam On break :s
Tiene que poner Rise Clan latam 2 usaron randys en cb,hacian ddos lo siguen haciendo no pudieron contra predators metiendo a los de riders motteron etc
 

Cloqsy

Survivor
Joined
Jun 20, 2015
Messages
153
Reaction score
43
imma decent playeer m8'
btw.. El es un randy de esos que encuentras debajo de las piedras...
Celtrik... fuiste entre uno de los personajes mas "Reconocidos" hispano hablantes, Lamentamos tu perdida.
¿Me lo dice el que subio un video usando autoclick? enserio me dices randys debajo de las piedras y tengo descargado tu video con autoclick sin clickear seguias pegando y sacaste la "NACION" de particulas , no te banearon de suerte pero ya hablare con otros mods.
ya no hago mas flame predators GL.
 

Drake

Career
Joined
Feb 24, 2015
Messages
730
Reaction score
609
The Rivals challenges you to a clan battle sometime this week using the following rules and consequences. http://www.mcgamer.net/threads/clan-rules-must-read.118876/ | http://www.mcgamer.net/threads/clan-battle-rules.55649/
If you accept, the map options are TSG2, SG4, Holiday Resort, SG Highway, or Valleyside University (Cycle). The minimal amount of players will be 6 on each team while the maximum will be 8. Any further details or changes to the battle can be discussed with me.
Clan Staff Moderators will be present.
 

ozz1423

Survivor
Joined
Dec 6, 2014
Messages
162
Reaction score
92
Application
Minecraft IGN:
ozz1423
Age: 18 years old
Donor: Member
Wins/Played: 400 wins
Past Clans: Snowy, Kezito, CookiesAndCream and Singularity
Activity: Not as much as before
Mature: Excessive
Ping on US Servers: On average 60ms
Why do you want to join on PREDATORS: Because i'd like to play Clan Battles
 

SweetLies

Survivor
Joined
Jan 6, 2015
Messages
23
Reaction score
42
* Minecraft IGN: SweetLies
* Age: 16 años
* Donor: Member (pronto Gold porque Black me lo comprará :O)
* Wins/Played: 650 Wins
* Past Clans: Snowy, Kezito, CookiesAndCream
* Activity: 10/10.
* Mature: 9-10
* Ping on US Servers: 84ms.
* Why do you want to join on PREDATORS: Porque los amo y quiero volver a pasarla de maravilla con ustedes, quiero volver a estar con mis nenas que tanto quiero y formar parte de esto tan hermoso <3 Owner OP te quiero <333333
 

r i p

Quantum
Joined
Jun 27, 2014
Messages
1,809
Reaction score
661
¿Me lo dice el que subio un video usando autoclick? enserio me dices randys debajo de las piedras y tengo descargado tu video con autoclick sin clickear seguias pegando y sacaste la "NACION" de particulas , no te banearon de suerte pero ya hablare con otros mods.
ya no hago mas flame predators GL.
Aquí me quedare, esperando...
Sorry por el flame PredatorsUS
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,192
Messages
2,449,601
Members
523,972
Latest member
Atasci