• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Victims [EU]

Diocane

Survivor
Joined
Jun 16, 2016
Messages
186
Reaction score
2
Name:Rod
IGN:Raandyyy(Donor Platinum)
Skypename:godzfraz11
Age:15
Past clans Dancovers,JoinT,Obsolate,Alius,Revegent and more
Country:Italy
Wins:idk
Games played:idk
 

Axeeel

Experienced
Joined
Feb 28, 2016
Messages
642
Reaction score
11
Name:Rod
IGN:Raandyyy(Donor Platinum)
Skypename:godzfraz11
Age:15
Past clans Dancovers,JoinT,Obsolate,Alius,Revegent and more
Country:Italy
Wins:idk
Games played:idk
Basta toglu quei past clan joint dancovers 1giorno ci sei stato in tutti e due clan poi fai l apply per p euclb e poi fai apply per altri clan stfu
 

Diocane

Survivor
Joined
Jun 16, 2016
Messages
186
Reaction score
2
Basta toglu quei past clan joint dancovers 1giorno ci sei stato in tutti e due clan poi fai l apply per p euclb e poi fai apply per altri clan stfu
HO FATTO CW :C NON COMMENTARE SEMPRE I MIEI POST SOLO PERCHè TI HO KICKATO PER VERY LOW SKILL <3
 

Diocane

Survivor
Joined
Jun 16, 2016
Messages
186
Reaction score
2
Basta toglu quei past clan joint dancovers 1giorno ci sei stato in tutti e due clan poi fai l apply per p euclb e poi fai apply per altri clan stfu
scusa giusto volevi entrare e ti ho detto di no ancora veglio declined ultima cosa smettila di commentare ogni mio post che non ti cago
 

Axeeel

Experienced
Joined
Feb 28, 2016
Messages
642
Reaction score
11
scusa giusto volevi entrare e ti ho detto di no ancora veglio declined ultima cosa smettila di commentare ogni mio post che non ti cago
1 mi ha aggiunto a caso ciarry la 2 volta 2 perchè dici che non mi caghi e mi rispondi ?
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,610
Members
523,972
Latest member
Atasci