TheYOLOGuySG
Platinum
- Joined
- Jan 19, 2014
- Messages
- 41
- Reaction score
- 2
Thanks! <3K den
Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.
Thanks! <3K den
lol? Why is it in swedish or what ever it isName: HamburgerJacob
IGN: HamburgerJacob (Som jag just skrev)
Skype/TS name: PRIVAT (Om jag förlorar så vill jag inte bli d-dosad...)
Age (13 Minimum): lagom
Country: Indonesien, albanien och libanien (lite finland också)
Wins (400 Minimum / A good W/L Ratio): 53 (inte permanent, jag kanske blir bättre)
Games played: Det minns jag inte, och jag orkar inte kolla
PVP Strengths: Muskler, slog ner en 9a med knytnäven i förrgår
PVP Weaknesses: Fejk vänner
Previous Clans: en gång körde jag clash of clans! Men det var tråkigt
Pontus i min skola säger att jag inte kan komma med, så jag hoppas jag kommer med... Jag är sub. Med 1 av 2 konton. (jag har 2 st) Det ena är för att följa typ ijustwantobecool och det andra är för att följa MCSG youtubers!
Detta är fullt seriöst
(och om ni inte uppskattade detta så lämna en like och så hörs vi i näst episod.)
lol? Why is it in swedish or what ever it is
Declined - Not old enough nor enough wins/skill.Name: Thomas
IGN: Vuhzi // Ba19
Skype/TS name: BestLeftBack102 (u have me)
Age (13 Minimum): 12 (I'm mature xD)
Country: Emglamd
Wins (400 Minimum / A good W/L Ratio): 174 on Ba19 and 3 on Vuhzi
Games played: 1601 on Ba19 (ratio bad coz I was bad when I started - first 500'games wasted) // 12 on Vuhzi (used to have a 3/10 but that got ruined by hax0rs
PVP Strengths:
Bow - I am good at focusing someone and bow locking them. Also I can shoot people from a very big distance.
Sword - I am good at circling players, and landing good critical combos. I am left handed therefore I strafe rarely, but make up for it by somehow wrecking people with critical hits.
Rod Combos - I am good at getting 2-4 hit combos via the rod technique. But rarely I miss my rod.
FNS - I am good at quickly switching into my FNS and managing to escape a fight by placing a flint and steel when I get low. I mainly use my FNS defensively, but sometimes place it in front of the player and me, when running into a fight.
PVP Weaknesses:
Not sure, probably water fights.
Previous Clans:
MysticFuze, #TeamAlpha, #Fusion, #Exhale, #ExhaleReborn (hive), Fariko (hive), EmperorsReborn (very short), #Imagination (I left coz I needed to focus in my hive clan (I'm back now my hive clan shut down so I need am mcsg clan as I am now clanless
Plz let me back in <3
PS: I am holiday, I return on the 24th. I have access to TS and Skype but not MC.
-----------------------------------------------------------------------------
I have also applied for Puglife. If I get accepted in both clans, I will chose you.
Puglife is for if If I'm declined. PREVIEW:
Denied - Dont feel like you would fit in this clanName: Oliver
IGN: SpiZExeCute
Skype/TS name: Oliver.Adebratt02 / SpiZExeCute
Age (13 Minimum): 13
Country: Sweden
Wins (400 Minimum / A good W/L Ratio): 650+
Games played:1900
PVP Strengths: Rod,Sword And Bow
PVP Weaknesses: FnS , Hackers
Previous Clans: Harvest and much more
Denied - Not enough winsNameillan
IGN:FightForUs
Skype/TS name:FightForUs
Age (13 Minimum):13
Country:United Kingdom
Wins (400 Minimum / A good W/L Ratio):58
Games played:158
PVP Strengths: I am Decent with the bow, Good With the rod, my flint and steel is a work in progress and my strongest point is my sword
PVP Weaknesses: Hackers, 5+ Teams and Ice Fights
Previous Clans: #Strawhats (for like 2 days my first clan )
Denied - Unserious appName: HamburgerJacob
IGN: HamburgerJacob (Som jag just skrev)
Skype/TS name: PRIVAT (Om jag förlorar så vill jag inte bli d-dosad...)
Age (13 Minimum): lagom
Country: Indonesien, albanien och libanien (lite finland också)
Wins (400 Minimum / A good W/L Ratio): 53 (inte permanent, jag kanske blir bättre)
Games played: Det minns jag inte, och jag orkar inte kolla
PVP Strengths: Muskler, slog ner en 9a med knytnäven i förrgår
PVP Weaknesses: Fejk vänner
Previous Clans: en gång körde jag clash of clans! Men det var tråkigt
Pontus i min skola säger att jag inte kan komma med, så jag hoppas jag kommer med... Jag är sub. Med 1 av 2 konton. (jag har 2 st) Det ena är för att följa typ ijustwantobecool och det andra är för att följa MCSG youtubers!
Detta är fullt seriöst
(och om ni inte uppskattade detta så lämna en like och så hörs vi i näst episod.)