Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.
wtf porque tanto flame en un post random? .-.
Es preferible que no hablen con Lich lol, busquen un mejor Mod/Clan Staff ya que con el que hablaron no sabe nada.
Si a iRGreen siempre lo ponian y como moria de spawnkill lo jodian todos, yo siempre jugaba en 2 roster o 1 de las cbs. Y siempre estaba para jugar las cbs 3v3 o 4v4
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.