• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Apocalypse

Status
Not open for further replies.

FronzTepes

Tribute
Joined
Feb 20, 2016
Messages
60
Reaction score
2
Name:
IGN: 2dgirl

Country:mejico
Past clans: Nobility,Stolen
Why do you want to join Apocalypse?(Explain briefly): Por que no tengo clan y se me hace que este clan es bueno
 

iTato_

Tribute
Joined
Sep 28, 2015
Messages
49
Reaction score
10
Name: Santiago
IGN: Michoacqn

Country: México
Past clans: Apocalypse,Superation,Roster,LatinBlade,TheStars,Dominación,Converge,Depressive,Defensive,etc
Why do you want to join Apocalypse?(Explain briefly): Porqye Wiro me invito y fue en sus clanes con los que yo empecé en esto de mcsg, y me gustaría volver :)
 

Bogspirit

Experienced
Joined
Nov 30, 2015
Messages
358
Reaction score
141
Name: Santiago
IGN: Michoacqn
Country: México
Past clans: Apocalypse,Superation,Roster,LatinBlade,TheStars,Dominación,Converge,Depressive,Defensive,etc
Why do you want to join Apocalypse?(Explain briefly): Porqye Wiro me invito y fue en sus clanes con los que yo empecé en esto de mcsg, y me gustaría volver :)
Member.
 

Cryw

Tribute
Joined
Jun 27, 2016
Messages
68
Reaction score
13
Nᴀᴍᴇ:
Sᴀɴᴛɪᴀɢᴏ. ᴘᴇʀᴏ ᴍᴇ ᴅɪᴄᴇɴ sᴀɴᴛɪ :)
IGN:
Kʜɪʀᴢ ʏ ɪSᴏᴏʀᴀ
Cᴏᴜɴᴛʀʏ:
Aʀɢᴇɴᴛɪɴᴀ.
Pᴀsᴛ ᴄʟᴀɴs:
Esᴛᴜᴠᴇ ᴇɴ ᴍᴜᴄʜɪsɪᴍᴏs ᴄʟᴀɴᴇs, ᴘᴇʀᴏ ʟᴏs ᴍᴀs ᴅᴇsᴛᴀᴄᴀᴅᴏs ʟᴏs ᴘᴜᴇᴅᴇɴ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇɴ ᴍɪ sɪɢɴᴀᴛᴜʀᴇ.
Wʜʏ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴊᴏɪɴ Aᴘᴏᴄᴀʟʏᴘsᴇ?(Exᴘʟᴀɪɴ ʙʀɪᴇғʟʏ):
Bᴜᴇɴᴏ, ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ᴇsᴛᴇ ᴄʟᴀɴ ᴇs ᴍᴜʏ ʙᴜᴇɴᴏ, ᴘɪᴇɴsᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴀɴ ᴀ ᴛᴇɴᴇʀ ᴍᴜᴄʜɪsɪᴍᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ, ᴄᴏɴᴏsᴄᴏ A ᴀʟɢᴜɴᴏs ᴅᴇʟ ᴄʟᴀɴ ʏ ᴅᴇ ʟᴏs ǫᴜᴇ ᴄᴏɴᴏsᴄᴏ ᴛᴏᴅᴏs ᴍᴇ ᴄᴀᴇɴ ʙɪᴇɴ ᴘᴏʀ ʟᴏ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴘɪᴇɴsᴏ ǫᴜᴇ sɪ sᴏʏ ᴀᴄᴇᴘᴛᴀᴅᴏ ᴍᴇ sᴇɴᴛɪʀᴇ ᴍᴜʏ ᴄᴏᴍᴏᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴄʟᴀɴ ,, ǫᴜɪᴇʀᴏ ᴀʏᴜᴅᴀʀ ᴇɴ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴜᴇᴅᴀ ʏ ᴅᴀʀ ʟᴏ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴅᴇ ᴍɪ ʏ ǫᴜɪᴇʀᴏ sᴇʀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀ ɢʀᴀɴ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ^^

Name:
IGN: 2dgirl
Country:mejico
Past clans: Nobility,Stolen
Why do you want to join Apocalypse?(Explain briefly): Por que no tengo clan y se me hace que este clan es bueno
Members, Añadanme a skype: Cryw10
Cuento con que sean activos :)
 

ivancillo

Survivor
Joined
Jun 19, 2016
Messages
204
Reaction score
33
- Please be active and get to know us before you apply -
Name: ivan
IGN: Stimpaiy - NiMeTocas
Country:
Past clans: LatinBlade , AMazing , Stars , MoonBlack , Corruption , P O W E D , Revapers , tefreens , disguise ,syocoxsi
Why do you want to join Apocalypse?(Explain briefly): porque me gustaria porbar nuva gente
 

Cryw

Tribute
Joined
Jun 27, 2016
Messages
68
Reaction score
13
- Please be active and get to know us before you apply -
Name: ivan
IGN: Stimpaiy - NiMeTocas
Country:
Past clans: LatinBlade , AMazing , Stars , MoonBlack , Corruption , P O W E D , Revapers , tefreens , disguise ,syocoxsi
Why do you want to join Apocalypse?(Explain briefly): porque me gustaria porbar nuva gente
Member, Necesito que seas activo para las cb's o scrim's
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,610
Members
523,972
Latest member
Atasci