• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Ilex (EU)

Status
Not open for further replies.

Kruger

Quantum
Joined
Feb 9, 2015
Messages
468
Reaction score
223
Hi :)

My ingame name is LotusDk_ and u can just call me Lotus.
Im 14 yr old.
I've been in a mcsg clan before called OutflowerEU, but decided to leave because it was a small clan and there were not so many good, and i heared that there is many good pvpers in this clan.
Stats: http://www.mcgamer.net/player/LotusDk_/
My favorite maps is Survival games 4, Adrenaline, and i got routes on turbulence, sg 4, adrenaline, Holiday resort, zone 85, par 72, Alaskan village, and highway.
yes i got ts3.
My favorite color is Dark red, and purple.
I'm not a donér (I hope it dosn't mean that much.)

//LotusDk_ If u got eny questions add me on skype: magnus.1603
lol
 

LotusDk_

Lotus
Joined
May 2, 2015
Messages
44
Reaction score
4
dine stats xD Og har sgu dræbt dig mange gange i /d
Ja ved godt at mine stats er lort? men det behøves jo ikke at betyde jeg er en dårlig player? Startede med at spille mcsg for sjov sammen med mine venner, og der var jeg ligeglad med mine stats, men ok hvis du vil være barnlig så har du jo self lov til det.
 

Kruger

Quantum
Joined
Feb 9, 2015
Messages
468
Reaction score
223
Ja ved godt at mine stats er lort? men det behøves jo ikke at betyde jeg er en dårlig player? Startede med at spille mcsg for sjov sammen med mine venner, og der var jeg ligeglad med mine stats, men ok hvis du vil være barnlig så har du jo self lov til det.
I det mindste kan jeg PvP og få gode stats på samme tid :D
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,633
Members
523,972
Latest member
Atasci