• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Proximity [US]

¿Somos ratas?

  • No

    Votes: 16 51.6%
  • No

    Votes: 15 48.4%

  • Total voters
    31
  • Poll closed .
Status
Not open for further replies.

zRazenLyx

Survivor
Joined
Apr 7, 2015
Messages
104
Reaction score
1
Sin el pro de caña dudo que ganen poz oZea

la apply fue por bromear xD
 

alex121736

Experienced
Joined
Nov 2, 2014
Messages
351
Reaction score
30
Les dicen mancos y todos le ganan a tu clan mi clan nuevo les gano 5-1 y otros asta 5-0 dan pena de verdad y pongan la loost
 
Joined
Jan 5, 2015
Messages
966
Reaction score
135
Sin el pro de caña dudo que ganen poz oZea

la apply fue por bromear xD
Me da igual si ganamos o no nosotros cumplimos con el objectivo , estamos sastifechos , ahora vamos por más .
PD : Que apliques para bromear , no causa ninguna gracia y no me hace reir , solo pena hermano.
 

zRazenLyx

Survivor
Joined
Apr 7, 2015
Messages
104
Reaction score
1
Me da igual si ganamos o no nosotros cumplimos con el objectivo , estamos sastifechos , ahora vamos por más .
PD : Que apliques para bromear , no causa ninguna gracia y no me hace reir , solo pena hermano.
Objetivo...
bad grammar
 

RidersUS

Experienced
Joined
Feb 7, 2015
Messages
403
Reaction score
213
Pensé que ascendancy traia buen teamwork,ahora veo que no lol
 

Kenta

Diamond
Joined
Jul 2, 2014
Messages
1,024
Reaction score
514
Sinceramente buen trabajo, de ustedes eran de los menos que me esperaba que ganaran una batalla contra un clan de estados unidos, 'Decente' :) Sigan así.
 

byRick

Platinum
Joined
May 18, 2013
Messages
725
Reaction score
532
This clan just seems so unprofessional.. the thread is just . . :confused:
Fight some good clans for a change guys, you may be 12-0 but that means nothing when you only battle randoms. I mean... SkyCore? #Friends?!

I've been in that spot before, beating randoms, it feels good that you have a good clan ratio, but it's worth nothing.
 
Joined
Jan 5, 2015
Messages
966
Reaction score
135
This clan just seems so unprofessional.. the thread is just . . :confused:
Fight some good clans for a change guys, you may be 12-0 but that means nothing when you only battle randoms. I mean... SkyCore? #Friends?!

I've been in that spot before, beating randoms, it feels good that you have a good clan ratio, but it's worth nothing.
Do not try to be the best, just have a good time .. Do not want to be professionals Although we will try to be
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,633
Members
523,972
Latest member
Atasci