• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

!Synergy | Swedish Clan

Status
Not open for further replies.

LeChay

Quantum
Joined
Mar 14, 2015
Messages
12
Reaction score
2
Ign: LeChay
Skype:LeChay Official
Tidigare Claner: Infliction #EU
Ålder: 13
Wins: 119/800-900
Jag vill gå med i clanen pga att jag gillar o spela mcsg med andra o ha clanwars med andra schyssta pers, hoppas jag kommer med :D
 

AffeeeHD

Gold
Joined
Jun 7, 2014
Messages
14
Reaction score
1
Ign: LeChay
Skype:LeChay Official
Tidigare Claner: Infliction #EU
Ålder: 13
Wins: 119/800-900
Jag vill gå med i clanen pga att jag gillar o spela mcsg med andra o ha clanwars med andra schyssta pers, hoppas jag kommer med :D
Accepterad som trial:)
 

Kaptenabbe8

Platinum
Joined
Jan 9, 2015
Messages
271
Reaction score
22
Minecraft IGN: Zaivex
Skype: ArionMC.Offentlig [du har mig]
Tidigare klaner: Variable , Ascendancy , Flexible , Intrepid
Din ålder: 11
MCSG Stats (Vinster/Förluster): 60/500 innan reset 250 // 1300
Förklara varför du vill gå med i klanen: Jag vill vara med i clanen för jag tycker den verkar som, en aktiv clan och jag hoppas jag kommer in och få köra mång line ups och jag gillar de som är med i clanen :D <3 hoppas jag kommer <3
 

Eliazzzo

Spectator
Joined
Jun 11, 2015
Messages
19
Reaction score
0
Minecraft IGN:Eliazzzo
Skype:hunden2002
Tidigare klaner: Aerox, PigPvPers kmr ej ihåg vad den hette, och jätte många andra!
Din ålder: 13 (o2)
MCSG Stats (Vinster/Förluster): typ 2 av 18! vinner alltid på BadLion aldrig på MCSG :/ innan stats reset hade jag 28 av 54 ungefär!Och på mitt förra konto hade jag typ 200 av 850 på Hive men det blev hackat :/ Vill att du testar mig först!(Bryr mig inte om mina stats!)
Förklara varför du vill gå med i klanen:För detta värkar som en aktiv och serriös clan med bra spelare! Jag e en bra spelare! Jag kommer respektera alla i clanen och vara schysst! Och jag e en bra teamate! Och det är en bra leader såklart :D Ha en bra Midsommar!
 

AffeeeHD

Gold
Joined
Jun 7, 2014
Messages
14
Reaction score
1
Minecraft IGN:Eliazzzo
Skype:hunden2002
Tidigare klaner: Aerox, PigPvPers kmr ej ihåg vad den hette, och jätte många andra!
Din ålder: 13 (o2)
MCSG Stats (Vinster/Förluster): typ 2 av 18! vinner alltid på BadLion aldrig på MCSG :/ innan stats reset hade jag 28 av 54 ungefär!Och på mitt förra konto hade jag typ 200 av 850 på Hive men det blev hackat :/ Vill att du testar mig först!(Bryr mig inte om mina stats!)
Förklara varför du vill gå med i klanen:För detta värkar som en aktiv och serriös clan med bra spelare! Jag e en bra spelare! Jag kommer respektera alla i clanen och vara schysst! Och jag e en bra teamate! Och det är en bra leader såklart :D Ha en bra Midsommar!
Accepterad som trial!:)
 

Paakraap

Spectator
Joined
Jun 9, 2015
Messages
5
Reaction score
0
Minecraft IGN: Paakraap
Skype: live: ponpe (inget mellanrum mellan,men jag var tvungen att göra så annars hade det blivit en smiley! ) :)
Tidigare klaner: Romantors V2 [EU] och -=RodSkillerz=- är nog de jag kommer på nu ;)
Din ålder: Jag är 13 år;)
MCSG Stats (Vinster/Förluster): Mina stats är 32/247 och innan stats reset 254/2147,något sånt. Jag vet att mina stats inte är så bra men jag skulle vara tacksam för att få en chans iallafall :)
Förklara varför du vill gå med i klanen: Jag vill vara med i den här clanen för att jag vill vara med i en seriös clan som verkar vara bra! Jag vill liksom joina en clan för att det var ett tag sedan jag var med i en clan och då saknade jag lite att få spela med andra och ha roligt med dem! Om jag får joina så får ni in mycket erfarenhet för att jag har spelat mcsg i många,många år! :)
 

WilliamsMC

Spectator
Joined
Apr 9, 2015
Messages
3
Reaction score
0
IGN : WilliamsMC
SKYPE: William.erlandsson61
Klaner : Crystalized #EU
Ålder: 13 :D
Wins : 115/572
Jag vill komma med i klanen för att jag vill vara med i en seriös klan, tycker själv att jag har hyfsat bra stats också... :)
Sen verkar du riktigt shysst och bra på PvP så jag har subbat på dig :D
Crystalized, var den klan som jag var med i förut, men den lagdes ner :-(
Så jag vill komma med i en ny klan :)
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,610
Members
523,972
Latest member
Atasci