• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

Forward | US & CA Division

Status
Not open for further replies.

chickennuggetss

Tribute
Joined
May 16, 2015
Messages
38
Reaction score
9
You guys admit you havent loss, but yet my clan(soneX) just beat you 5-2 please post loss
 

ZallNight

Spectator
Joined
Aug 19, 2015
Messages
2
Reaction score
0
Name: Zallnight
Minecraft IGN: Zallnight
Skype: Ya Lo Tienen :3
Age: 16<3
Wins/Played(Legacy & Actual): 12/74 :# Me Las Reiniciare:3
Do you meet the requirements?: Yup :V creo pero me invito Army y Cesar :3
Why do you want to join Forward?(Well Explained): Porque creo que es uno de los clanes que ams prometen hoy en dia ademas de que conozco a varios miembros del clan me gustaria conocer al resto de este equipo <3
 

ForwardUS

Experienced
Joined
Jun 18, 2015
Messages
265
Reaction score
50
Name: Zallnight
Minecraft IGN: Zallnight
Skype: Ya Lo Tienen :3
Age: 16<3
Wins/Played(Legacy & Actual): 12/74 :# Me Las Reiniciare:3
Do you meet the requirements?: Yup :V creo pero me invito Army y Cesar :3
Why do you want to join Forward?(Well Explained): Porque creo que es uno de los clanes que ams prometen hoy en dia ademas de que conozco a varios miembros del clan me gustaria conocer al resto de este equipo <3
You have been given Member for the reason that we know you, and you have been invited.
 
Last edited:

Joaco_FTW

Diamond
Joined
Jan 8, 2015
Messages
501
Reaction score
176
Hola,Losiento pero la señorita Skyblue les hablos ayer 23/08/15 para cb la cual perdimos y nos dijo que hoy a las 6pm hora argentina habra otra pero hoy les vengo a decir que SkyBlue fue bajada de rango de Owner A Elite Por Algunas Cosas que Hizo que casi lleva al clan a la mierda asi que quiero posponer la cb para otro dia ya que nosotros estamos empezando y queremos mejorar asi que quiero posponer la cb
gracias por la atencion
Skupe:Venom_20021
Si la cb ya termino y ganamos .-.
 

GerardoRojas13

Spectator
Joined
Dec 5, 2014
Messages
19
Reaction score
4
Name: Gerardo
Minecraft IGN: Gratzie / ItsTeness
Skype: gerardo.rojas33
Age: 16
Wins/Played(Legacy & Actual): 134/623 - 106/539
Do you meet the requirements?: Sehh
Why do you want to join Forward?(Well Explained): Por que quiero conocer gente nueva, aunque conozco a varios pero no e hablado muchos con ellos, y llevo mucho tiempo sin jugar y quiero jugar con clanes denuevo :D
 

Gonza

Platinum
Joined
Jun 28, 2015
Messages
375
Reaction score
97
Name: Gerardo
Minecraft IGN: Gratzie / ItsTeness
Skype: gerardo.rojas33
Age: 16
Wins/Played(Legacy & Actual): 134/623 - 106/539
Do you meet the requirements?: Sehh
Why do you want to join Forward?(Well Explained): Por que quiero conocer gente nueva, aunque conozco a varios pero no e hablado muchos con ellos, y llevo mucho tiempo sin jugar y quiero jugar con clanes denuevo :D
Recomendado :):D
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,633
Members
523,972
Latest member
Atasci