• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

SURVIVAL GAMES Green Grass

Do you want to see this map on MCSG?

  • Yes!

  • No (explain why please)


Results are only viewable after voting.
Status
Not open for further replies.

Blacklaas

Platinum
Joined
Aug 15, 2014
Messages
385
Reaction score
331
Que asco con razón me decía cosas Ardilla
Tiene baneadas cuentas con hacks o que se yo y sigue entrando a la red a boostear, no es ilógico? Su propio amigo que le ayudaba a a ganar me lo dijo, y también después de checar los juegos de iWinster todas las arenas eran de 6 y estaba el mismo team en todas. Y lo peor es que sigue y sigue entrando con cuentas alts.
 

ItsErickPro

Platinum
Joined
Oct 4, 2014
Messages
42
Reaction score
1
Tiene baneadas cuentas con hacks o que se yo y sigue entrando a la red a boostear, no es ilógico? Su propio amigo que le ayudaba a a ganar me lo dijo, y también después de checar los juegos de iWinster todas las arenas eran de 6 y estaba el mismo team en todas. Y lo peor es que sigue y sigue entrando con cuentas alts.
Nah que asco me da eso el boost ya me habían dicho que estaba baneado pero que asco te ayudo ?
 

Straughtz

Spectator
Joined
Jan 24, 2015
Messages
2
Reaction score
0
Buen mapa ;) Gran trabajo, seguro el mortal pone unos items OP escondidos, xD lo conosco!
 

SuperxAndrew

District 13
Joined
May 24, 2012
Messages
1,318
Reaction score
2,528
I'm afraid Par 72 beat you to this one (even though I think this map looks nicer based of the screenshots).
 

Fercas

Platinum
Joined
Apr 13, 2014
Messages
88
Reaction score
43
I really like this map, and it could be one of my favorites, this map has everything that every single pvp'er need to play and fight on it great work guys, I hope MCGamer accept this amazing map, Good luck
By the way I speak both languages, english and spanish
 

Chobski

Diamond
Joined
Mar 19, 2013
Messages
689
Reaction score
636
Looks very nice! What resource pack did you use for the shaders shots?
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,610
Members
523,972
Latest member
Atasci