• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

♣Skillers♣

TheHypster

Survivor
Joined
Jun 24, 2015
Messages
119
Reaction score
2
Minecraft IGN: ZoiKalbo
Age: 14
Wins/Played: 22 / 183 o asi XD
Clan experience : Ye
Ping on EU Servers: 40 - 50
Why do you want to join Skillers? Porque le veo un clan con futuro, donde me llevo superbien con la mayoria de la gente y porque yolo xd
 
Last edited:

Kayali

Survivor
Joined
Feb 2, 2016
Messages
137
Reaction score
8
Minecraft IGN: ElPapiIsBack
Age: 14
Wins/Played: No juego por stats
Clan experience : AnimalsEu , Phayron , Arise , inside ( y muchos clanes randys )
Ping on EU Servers: 20-40
Why do you want to join Skillers? : Porque busco clan / tengo skills / quiero un clan bueno donde pueda jugar y divertirme / se que puedo auydar al clan aun que no seia tan bueno !!
 

Arkel

Tribute
Joined
May 28, 2016
Messages
31
Reaction score
1
Minecraft IGN: arkeelgod
Age: 13
Wins/Played: play for fun
Clan experience : Breathe / Healthy / Allegiant / Tracking / Fulgur / Relativy and more randys clan
Ping on EU Servers: 50 / 100
Why do you want to join Skillers? :
Because I know some players of the clan and because im go(o)d player with the secondaries

 

Skillers

Survivor
Joined
May 8, 2016
Messages
112
Reaction score
13
Minecraft IGN: arkeelgod
Age: 13
Wins/Played: play for fun
Clan experience : Breathe / Healthy / Allegiant / Tracking / Fulgur / Relativy and more randys clan
Ping on EU Servers: 50 / 100
Why do you want to join Skillers? :
Because I know some players of the clan and because im go(o)d player with the secondaries

If u want to join add me on skype Syniix10
 

Skillers

Survivor
Joined
May 8, 2016
Messages
112
Reaction score
13
Minecraft IGN: ZoiKalbo
Age: 14
Wins/Played: 22 / 183 o asi XD
Clan experience : Ye
Ping on EU Servers: 40 - 50
Why do you want to join Skillers? Porque le veo un clan con futuro, donde me llevo superbien con la mayoria de la gente y porque yolo xd
If u want to join add me on skype Syniix10
 

Kayali

Survivor
Joined
Feb 2, 2016
Messages
137
Reaction score
8
Minecraft IGN: ElPapiIsBack
Age: 14
Wins/Played: 43 / 614 ( no juego por stats )
Clan experience : AnimalsEu , RebornEu , PhayronEu , Rein , Arise , InsideRev ( y muchos mas clanes )
Ping on EU Servers: 20 - 40
Why do you want to join Skillers? : porque tengo muchos muchos amigos dentro y porque se que es un clan bueno y que consiguio mucho y espero que me deis una opurtunidad ya que no muchos me la dieron !!!
 

yeray30

Quantum
Joined
Jun 13, 2014
Messages
163
Reaction score
1
Minecraft IGN: WhereIsYeeray
Age: 15
Wins/Played: 4fun
Clan experience : si
Ping on EU Servers: 25-35
Why do you want to join Skillers? : Porque es mi familia y porque tengo a las mejores personas que he hablado en minecraft como antonio aunq no hable mucho me cae genial tiago ya lo sabes tu te llevo en el pechamen steelinq me cae bien lo que pasa que a veces un poco cabron chaarliz me cae bastante bien nuam ya tu sabeh en el pexito lqrry me caes genial y lo sabes bueno q me gustaria volver a formar parte de skillers
 

srcomadrejaYT

Tribute
Joined
Feb 16, 2015
Messages
78
Reaction score
0
Minecraft IGN: NeverFinishh
Age:14
Wins/Played: Nose :3
Clan experience : Si
Ping on EU Servers: 79-90
Why do you want to join Skillers? : Porque creo que aprendere mucho de este clan , y tambien podria aportar algo
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,610
Members
523,972
Latest member
Atasci