• Our Minecraft servers are offline but we will keep this forum online for any community communication. Site permissions for posting could change at a later date but will remain online.

♣Skillers♣

Skillers

Survivor
Joined
May 8, 2016
Messages
112
Reaction score
13
Minecraft IGN: xDavideZ
Age: 14 years old
Wins/Played: 80/640
Clan experience : I have a big experience on clans, I've been in the clans that are in my signature.
Ping on EU Servers: 100
Why do you want to join Skillers? : I am searching a clan and Skillers is a good one.​
Efectivamente, Has sido DENEGADO
 

Skillers

Survivor
Joined
May 8, 2016
Messages
112
Reaction score
13
Minecraft IGN: xDavideZ
Age: 14 years old
Wins/Played: 80/640
Clan experience : I have a big experience on clans, I've been in the clans that are in my signature.
Ping on EU Servers: 100
Why do you want to join Skillers? : I am searching a clan and Skillers is a good one.​
Efectivamente, Has sido DENEGADO
 

Zorx

Survivor
Joined
Mar 25, 2016
Messages
127
Reaction score
0
Minecraft IGN: Khenzy
Age:14
Wins/Played:4fun
Clan experience : 8/10
Ping on EU Servers: 30-150 : 70 es mi ping habitual.
Why do you want to join Skillers? : Me parece un buen clan, que me han recomendado y al parecer esta bien.
 

Harvify

Diamond
Joined
Jul 13, 2016
Messages
48
Reaction score
2
Minecraft IGN: Khenzy
Age:14
Wins/Played:4fun
Clan experience : 8/10
Ping on EU Servers: 30-150 : 70 es mi ping habitual.
Why do you want to join Skillers? : Me parece un buen clan, que me han recomendado y al parecer esta bien.
nice khenzy
 

AlexCrak37YT

Survivor
Joined
Aug 2, 2015
Messages
222
Reaction score
3
Minecraft IGN: 3le / Mobkiller / Yembolit19
Age: 14
Wins/Played: ni idea xd
Clan experience : 8.5
Ping on EU Servers: 80 90 60
Why do you want to join Skillers? : Me gustaría entrar a este clan, ya que creo que este clan, tiene las posibilidades de llegar a ser uno de los mejores clanes de España & Europa. Creo que mi buen TeamWork, mis buenas skills de PvP, y mi buena actitud, servirán bastante para este clan. Mi experiencia en clanes, es muy grande. He estado en Clanes ingleses,españoles, y incluso uno de la comunidad de US. También tengo una buena actitud, nunca falto el respeto a ningún miembro, y me comporto de manera responsable, sobre todo en los momentos de ClanWar, en los momentos de practicar, y de pasarlo bien, también soy bastante activo, por así decirlo. Espero ser aceptado.
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
242,193
Messages
2,449,633
Members
523,972
Latest member
Atasci